Firma działa od 1989 roku. W pierwszej fazie działalności firma zajmowała się recyklingiem i utylizacją odpadów przemysłowych.Od początku nasze hasło firmowe brzmiało: Działaj czysto!
W kolejnych latach w naturalny sposób rozwinął się dział zbierania, przetwarzania i recyklingu tworzyw sztucznych. Przez wiele lat zbieraliśmy, przetwarzaliśmy i recyklingowaliśmy różne rodzaje odpadów tworzyw sztucznych, także te dla których inni nie znajdowali możliwości recyklingu.
Od 2012 głównym obszarem naszych działań jest już recykling tworzyw sztucznych a od 2018 r produkcja własnych wyrobów z materiałów pochodzących z recyklingu.
Lata pracy zaowocowały opracowaniem ekokompozytu EKOFORME.
Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane – od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży – poinformujemy o tym niezwłocznie.
Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki.
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 602303858.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
System eCard obsługuje bezpieczne transakcje:
W razie pytań i wątpliwości prosimy ko kontakt, nasi fachowcy chętnie udzielają Państwu porad.